BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 8 August 2011

APA BESTNYA BERBLOG NI?

hello there! hehe



haa, moh ler nak potpet sikit apa yang syok sgt blog-berblog ni eh? ini pada pendapat aku lah, sorry lah kalau ada yang kata ;
: eeee, mana ada. memandai je kau
: oh hello, i tak macamtu pon oke??!
: itu engkau, aku nak famous sebab tu ada blog
: layak ke kau? tak hot pon oke (whatever)
: ade aku kesah ke?
: kau cakap macam kau bagus en?
: blaa..blaa.blaa..

Ngehh, tak apalah awak, saya ulas je ape yang terpantul dari kepala ni haa. 

Pada aku, blog ni terbuka pada semua orang yang suka nak share apa-apa. contoh nya ;
: vacation
: food
: sekolah / Universiti
: program yang bestt!
: pendapat 
: petua / masakan
: fesyen / gossip
: perasaan
: macam macam derr..


bila kita duk potpet tentang benda yang fresh! for sure orang tertarik nak baca. Macam aku lah orangnya, aku tak akan penat membaca walaupun post dia sangat panjang berjela-jela. Ya ampun, tapi sebab cara dia taip, ayat ayat bombastik perghh, aku jadi makin nak baca, nak tahu, nak paham. semua lah! 

Macam petua, aku sukaa.. dalam waktu yang sama, aku dapat belajar jugak...
Fesyen? aku lagi sukaa.. dapat tengok muka2 yang comel macam Fatin Liyana. OMG, i adore she. herrrr.. geram aku!


So terbuka kepada semua kan? macam aku ni, aku suka nak membebel. Kadang kadang tu aku terfikir something, dan aku mulalah memPOTPETkan diri dalam blog. ye ye aku baru mengorak langkah dalm blog ni, but it so Awsomee.. even aku belum ada ramai follower, tapi aku happy gila. Rasa macam dalam dunia akuu sahaja, ceewahh!

AKU MINTAK MAAF LAH KALAU ADA AKU TERBLOGKAN YANG MEMBUAT ORANG DISEKELILING TERKUCIL HATI. tapi itu hanya pendapat aku. Mostly aku post yang ada kaitan dengan aku. ahaaa! GEDIK GITUU. 

blog is the best thing untuk haku, lagi lagi bila kita nak merepek dengan pandangan kita, tapi sumpah aku tak akan berani membuka tirai tentang Politik, Agama ataupun yang boleh downkan aku balik. mybee adalah sikit2, tapi buka topik yang besarrr gila aku share. Sebab aku pon tak pakar sangat dalam hal-hal sedemikian. Olehkerana ( pehh aku guna ayat buku eh ? ) aku suka nak merapu dalam blog, aku harap orang selesa, aku nak jadi mcm orang lain yang blog dia KEBABOMM pehh syokk! TAHNIAH diucapkan. muahh! 

Apa apa pun, blog sangat serasi dengan aku, dah jadi sahabat karib. semua aku bebel kat sini.. winkk. 

ok daa... xoxo

4 comments:

ahmad jholan said...

hey..follow kite jugak k..seriaubeliau namanya..

puterizainal said...

ek elehh. hahaha ok ok follow dah. ingat sapa tadi ^_^

Yoona said...

cik puteri. terima kasih sbb sudi review blog kami. i do agree with u. blog tempat kite nak luahkan apa2 aje. tp yg xde kaitan dgn bnda2 sensitip la kan. dah follow~~ nnti jenguk2 la lagi ke blog kami yea.

puterizainal said...

thanks thanks. yela, i tengok orang nak duduk potpet pasal blog ni, macam blog ni salah besarr je. pada i blog is the bestt! orite i will babe =)